Kamenac zaista ne bira mesto gde će da se nakupi, tako da se to dešava na kazanu, na grejaču i svim drugim mestima unutar bojlera. Kako ćemo da znamo da imamo kamenac u bojleru? Pre svega, po samom radu bojlera.
Setite se, kada ste kupili bojler, on je uspevao da celu količinu vode ugreje za oko sat do sat i po vremena. Nije važno da li je to bojler koji ima zapreminu pedeset litara, osamdeset ili sto dvadeset. Voda će biti ugrejana, onoliko koliko ste podesili na termostatu i to je to. Sada, kada je prošlo par godina, vi primećujete da se voda otežano greje, te da mora da prođe i po tri sata dok bojler bude sasvim pun tople vode. Ovo često znači da će bojler stalno biti uključen u struju, a onda dalje da će vam stići računi za struju, koji će bespotrebno biti uvećani za ne tako mali iznos.
Najbolje što možete da uradite jeste da očistite bojler od kamenca, i to je jedna jednostavna i rutinska intervencija koju izvode naši majstori.
Ipak, ova intervencija može da se pretvori i u hitnu, a to je onda kada kamenac toliko nagrize grejač, na primer, da se on polomi i crkne, više ne može da radi, neupotrebljiv je. Dakle, morate da zovete što pre naše majstore, jer više nemate toplu vodu.
I naš narod kaže da je najbolji onaj lekar koji nam je najbliži, stoga su i oni majstori najbolji koji mogu što pre da odgovore na vaš poziv u pomoć. Naše ekipe su tako izgradile svoju reputaciju da dolaze u roku od sat vremena od momenta kada ste uputili telefonski poziv, tako da nije važno gde se nalazite, gde vam je kuća ili poslovni prostor, u kom delu grada.
Bitno je da možete da se javite uvek – u svako doba dana ili noći, tokom vikenda, godišnjih odmora, praznika... Majstori su uvek spremni, jer imaju unapred spremna vozila koja su specijalno opremljena i u kojima se nalazi alat, mašine i oprema koju oni koriste kod postavljanja pravilne dijagnostike, a onda, nakon toga, i otklanjanja kvarova.
Cene su više nego realne i povoljne, tako da svako može da priušti sebi kvalitetnu i pouzdanu uslugu.